1) Zgłoszenie
Wypełnij zgłoszenie serwisowe
i dołącz je do przesyłki
lub
postępuj za kolejnymi krokami.
2) Przygotowanie
Przygotuj kartkę następującymi informacjami:
Dane rejestrowe firmy
Opis usterki i /lub dodatkowe zalecenia
Imię, nazwisko, adres email oraz numer kontaktowy osoby odpowiedzialnej za kontakt w sprawie naprawy
Adres do wysyłki (jeśli różny od adresu rejestrowego firmy)
Dołączą kartkę do przesyłki z urządzeniem i całość solidnie zapakuj
3) Dostarcz urządzenie
Dostarcz urządzenie osobiście (otrzymasz kopię zlecenia naprawy)
lub
Wyślij je do nas kurierem:
Heisslufttechnik Flocke Sp. z o.o., ul. ks. W.Siwka 13, 40-306 Katowice.
Prosimy umieścić w widocznym miejscu na paczce dopisek: SERWIS.
4) Diagnostyka i kosztorys
Po dostawie wykonamy przegląd urządzenia i przygotujemy kosztorys.
Kosztorys naprawy prześlemy na adres e-mail podany w zgłoszeniu serwisowym.
5) Naprawa
Do właściwej naprawy przystąpimy po otrzymaniu pisemnej akceptacji kosztorysu.
Jeżeli ustaloną formą płatności jest przedpłata, po wykonaniu naprawy prześlemy fakturę proforma.
Przesłanie potwierdzenia zapłaty przyspieszy proces odesłania urządzenia.
6) Wysyłka / wydanie sprzętu
Wysyłki realizujemy kurierem UPS.
Wysyłka innym przewoźnikiem jest możliwa tylko po zamówieniu kuriera i przesłaniu listu przewozowego na adres e-mail naszego serwisanta.
W tym przypadku nie odpowiadamy za utrudnienia związane z opóźnieniem lub niedoręczeniem sprzętu.
W przypadku odbioru osobistego, urządzenie wydamy wyłącznie po okazaniu kopii zlecenia naprawy oraz po uregulowaniu należności za wykonaną usługę.