Poniżej prezentujemy jak wygląda proces naprawy. Pełny Regulaminu Usług Serwisowych znajdziesz tutaj.

Przygotowanie

1. Wyślij mailem lub wydrukuj zgłoszenie serwisowe i dołącz je do przesyłki

lub

Dołącz do przesyłki następujące informacje:

  • Dane rejestrowe firmy
  • Opis usterki i /lub dodatkowe zalecenia
  • Imię, nazwisko, adres email oraz numer kontaktowy osoby odpowiedzialnej za kontakt w sprawie naprawy
  • Adres do wysyłki (jeśli różny od adresu rejestrowego firmy)

Zapakuj solidnie urządzenie.

Dostawa urządzenia

1. Dostarcz urządzenie osobiście (otrzymasz kopię zlecenia naprawy)

lub

2. Wyślij je do nas kurierem:

Heisslufttechnik Flocke Sp. z o.o., ul. ks. W.Siwka 13, 40-306 Katowice.
Prosimy umieścić w widocznym miejscu na paczce dopisek: SERWIS.

Diagnostyka i kosztorys

1. Po dostawie wykonamy przegląd urządzenia i przygotujemy kosztorys.

2. Kosztorys naprawy prześlemy na adres e-mail podany w zgłoszeniu serwisowym.

Naprawa

Do właściwej naprawy przystąpimy po otrzymaniu pisemnej akceptacji kosztorysu.

  • Jeżeli ustaloną formą płatności jest przedpłata, po wykonaniu naprawy prześlemy fakturę proforma.
  • Przesłanie potwierdzenia zapłaty przyspieszy proces odesłania urządzenia.

Wysyłka / wydanie sprzętu

1. Wysyłki realizujemy kurierem UPS.

  • Wysyłka innym przewoźnikiem jest możliwa tylko po zamówieniu kuriera i przesłaniu listu przewozowego na adres e-mail naszego serwisanta.
  • W tym przypadku nie odpowiadamy za utrudnienia związane z opóźnieniem lub niedoręczeniem sprzętu.

2. W przypadku odbioru osobistego, urządzenie wydamy wyłącznie po okazaniu kopii zlecenia naprawy oraz po uregulowaniu należności za wykonaną usługę.

Do góry