Procedura serwisowa

Poniżej prezentujemy jak wygląda proces naprawy. Pełny Regulaminu Usług Serwisowych znajdziesz tutaj

1) Zgłoszenie

Wypełnij zgłoszenie serwisowe
i dołącz je do przesyłki

lub

postępuj za kolejnymi krokami.

2) Przygotowanie

Przygotuj kartkę następującymi informacjami:

Dane rejestrowe firmy

Opis usterki i /lub dodatkowe zalecenia

Imię, nazwisko, adres email oraz numer kontaktowy osoby odpowiedzialnej za kontakt w sprawie naprawy

Adres do wysyłki (jeśli różny od adresu rejestrowego firmy)

Dołączą kartkę do przesyłki z urządzeniem i całość solidnie zapakuj

3) Dostarcz urządzenie

Dostarcz urządzenie osobiście (otrzymasz kopię zlecenia naprawy)

lub

Wyślij je do nas kurierem:
Heisslufttechnik Flocke Sp. z o.o., ul. ks. W.Siwka 13, 40-306 Katowice.

Prosimy umieścić w widocznym miejscu na paczce dopisek: SERWIS.

4) Diagnostyka i kosztorys

Po dostawie wykonamy przegląd urządzenia i przygotujemy kosztorys.

Kosztorys naprawy prześlemy na adres e-mail podany w zgłoszeniu serwisowym.

5) Naprawa

Do właściwej naprawy przystąpimy po otrzymaniu pisemnej akceptacji kosztorysu.

Jeżeli ustaloną formą płatności jest przedpłata, po wykonaniu naprawy prześlemy fakturę proforma.

Przesłanie potwierdzenia zapłaty przyspieszy proces odesłania urządzenia.

6) Wysyłka / wydanie sprzętu

Wysyłki realizujemy kurierem UPS.

Wysyłka innym przewoźnikiem jest możliwa tylko po zamówieniu kuriera i przesłaniu listu przewozowego na adres e-mail naszego serwisanta.

W tym przypadku nie odpowiadamy za utrudnienia związane z opóźnieniem lub niedoręczeniem sprzętu.

W przypadku odbioru osobistego, urządzenie wydamy wyłącznie po okazaniu kopii zlecenia naprawy oraz po uregulowaniu należności za wykonaną usługę.