Przed wysłaniem do serwisu

[tabs][tab_item title=”Procedura serwisowa”][/tab_item][/tabs]

Wypełnij i wyślij zgłoszenie serwisowe

lub

Wypełnij i wydrukuj zgłoszenie serwisowe i umieść je w paczce

lub

Dołącz do przesyłki kartkę z następującymi informacjami:

  • Dane rejestrowe firmy
  • Opis usterki i /lub dodatkowe zalecenia
  • Imię, nazwisko, adres email oraz numer kontaktowy osoby odpowiedzialnej za kontakt w sprawie naprawy
  • Adres do wysyłki (jeśli różny od adresu rejestrowego firmy)

Zapakuj solidnie urządzenie.

Dostarcz osobiście urządzenie do naprawy

lub

Wyślij je do nas kurierem na adres:

Heisslufttechnik Flocke Sp. z o.o., ul. ks. W.Siwka 13, 40-306 Katowice.
Prosimy umieścić w widocznym miejscu na paczce dopisek „SERWIS”.

Po dostawie urządzenia wykonamy przegląd urządzenia i przygotujemy kosztorys.

  • W kolejności dostarczenia paczki
  • Bezzwłocznie- w przypadku naprawy gwarancyjnej lub naprawy ekspresowej (patrz: Regulamin usług serwisowych).

Kosztorys naprawy prześlemy na adres e-mail podany w zgłoszeniu serwisowym.

Do naprawy przystępujemy wyłącznie po otrzymaniu pisemnej akceptacji kosztorysu.

  • Jeżeli ustaloną formą płatności jest przedpłata, po wykonaniu naprawy prześlemy fakturę proforma.
  • Przesłanie potwierdzenia zapłaty przyspieszy proces odesłania urządzenia.

Wysyłkę sprzętu realizujemy wyłącznie za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS.

  • Wysyłka inną firmą kurierską jest możliwa tylko w przypadku zamówienia kuriera we własnym zakresie i dostarczenia listu przewozowego na adres e-mail serwisanta sporządzającego kosztorys.
  • W tym przypadku nie odpowiadamy za terminowość dostawy oraz ewentualne utrudnienia związane z lokalizacją przesyłki lub niedoręczeniem sprzętu.

W przypadku odbioru osobistego, urządzenie zostanie wydane wyłącznie po okazaniu kopii zlecenia naprawy oraz po uregulowaniu należności za usługę gotówką lub kartą płatniczą.