[tabs][tab_item title=”Procedura serwisowa”][/tab_item][/tabs]
Wypełnij i wyślij zgłoszenie serwisowe
lub
Wypełnij i wydrukuj zgłoszenie serwisowe i umieść je w paczce
lub
Dołącz do przesyłki kartkę z następującymi informacjami:
- Dane rejestrowe firmy
- Opis usterki i /lub dodatkowe zalecenia
- Imię, nazwisko, adres email oraz numer kontaktowy osoby odpowiedzialnej za kontakt w sprawie naprawy
- Adres do wysyłki (jeśli różny od adresu rejestrowego firmy)
Zapakuj solidnie urządzenie.
Dostarcz osobiście urządzenie do naprawy
lub
Wyślij je do nas kurierem na adres:
Heisslufttechnik Flocke Sp. z o.o., ul. ks. W.Siwka 13, 40-306 Katowice.
Prosimy umieścić w widocznym miejscu na paczce dopisek „SERWIS”.
Po dostawie urządzenia wykonamy przegląd urządzenia i przygotujemy kosztorys.
- W kolejności dostarczenia paczki
- Bezzwłocznie- w przypadku naprawy gwarancyjnej lub naprawy ekspresowej (patrz: Regulamin usług serwisowych).
Kosztorys naprawy prześlemy na adres e-mail podany w zgłoszeniu serwisowym.
Do naprawy przystępujemy wyłącznie po otrzymaniu pisemnej akceptacji kosztorysu.
- Jeżeli ustaloną formą płatności jest przedpłata, po wykonaniu naprawy prześlemy fakturę proforma.
- Przesłanie potwierdzenia zapłaty przyspieszy proces odesłania urządzenia.
Wysyłkę sprzętu realizujemy wyłącznie za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS.
- Wysyłka inną firmą kurierską jest możliwa tylko w przypadku zamówienia kuriera we własnym zakresie i dostarczenia listu przewozowego na adres e-mail serwisanta sporządzającego kosztorys.
- W tym przypadku nie odpowiadamy za terminowość dostawy oraz ewentualne utrudnienia związane z lokalizacją przesyłki lub niedoręczeniem sprzętu.